Po zvolení konkrétního termínu je pro dokončení rezervace vyžadována platba. Pokud máte voucher, prosím, vyberte si v kalendáři volný termín a pro dokončení rezervace nás kontaktujte na telefonu +420 608 513 534.
Všeobecné obchodní podmínky
Privátního wellness centra Statek U Prahy
Tyto všeobecné obchodní podmínky stanoví základní podmínky, na jejichž základě společnost De Squorz s.r.o., se sídlem U Pražírny 248, 25083 Škvorec, IČ 02477718, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 219966 (dále jen „Provozovatel“), umožní zájemcům využití privátního prostoru k relaxaci, který se nachází na adrese Masarykovo náměstí 41, 25083 Škvorec. Smlouva na využití privátního prostoru k relaxaci je uzavírána výše uvedeným Provozovatelem a klientem, který má o využití prostoru zájem (dále jen „Klient“).
1) Uzavření smlouvy
1) Provozovatel poskytne Klientovi privátní prostor k relaxaci na základě objednávky (rezervace prostoru) učiněné prostřednictvím on-line rezervačního systému na webových stránkách statekuprahy.cz/wellness
2) Klient si v rámci on-line objednávky vybere rozsah využití privátního prostoru k relaxaci dle aktuální nabídky Provozovatele (dále též „Služba“) a vybere si některý z dostupných termínů. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při realizaci objednávky. Náklady vzniklé Klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s odesláním objednávky a uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, případně náklady na telefonní hovory) si hradí Klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby, kterou hradí svému poskytovateli telefonických a datových služeb. Za provedení on-line platby za vybrané Služby nehradí Klient žádné doplňkové platby nad rámec ceny Služby.
3) Příslušná smlouva o využití privátního prostoru k relaxaci je uzavřena okamžikem, kdy Provozovatel potvrdí objednávku učiněnou prostřednictvím on-line rezervačního systému, za předpokladu uhrazení ceny zvoleného rozsahu Služby. V této souvislosti bere Klient na vědomí, že jím učiněná objednávka Služby v konkrétním termínu je závazná.
4) Pokud Provozovatel zjistí, že z nějakého opodstatněného důvodu na straně Provozovatele není možné ve vybraném termínu Službu využít, bezodkladně o tomto Klienta vyrozumí a nabídne mu termín náhradní. Nepřijme-li Klient žádný z nabízených náhradních termínů, považuje se tím smlouva za ukončenou a Provozovatel klientovi bezodkladně vrátí uhrazenou cenu vybrané Služby.
5) Klient provedením objednávky bere na vědomí, že předpokladem uzavření smlouvy je předchozí úhrada vybraného rozsahu Služeb, kdy tedy k úhradě celé ceny dochází před okamžikem zahájení čerpání služby.
6) Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Klientem se řídí právním řádem České republiky, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“). Smlouva mezi Provozovatelem a Klientem je uzavřena v českém jazyce.
7) Souhlasem s těmito podmínkami klient potvrzuje, že je mu více než 18 let.
2) Způsoby plateb/platební podmínky
1) Cena vybraných Služeb bude hrazena při objednávce Služeb, a to on-line platbou prostřednictvím platební brány, a to dle instrukcí poskytnutých danou platební bránou.
2) Po úhradě ceny vybraných Služeb může klient na zobrazeném odkazu stáhnout potvrzení o rezervaci nebo potvrzení o platbě – daňový doklad.
3) Poskytovatelem platební brány je společnost Comgate, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
4) Platební metody, které jsou realizovatelné přes platební bránu jsou platby kartou a platebními tlačítky bank. Podrobné informace o platebních metodách z pozice uživatele jsou na odkazech https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou a https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
5) Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám: Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
e-mail:
3) Právo na zrušení objednávky/odstoupení od smlouvy
Klient bere na vědomí, že po závazném výběru a objednávce konkrétního termínu Služby není ve smyslu ustanovení § 1837 písm. j) Občanského zákoníku, oprávněn od uzavřené smlouvy odstoupit.
4) Podmínky využívání privátního prostoru k relaxaci a reklamace služeb
1) Provozovatel přenechá Klientovi prostor připravený k jím zvolenému rozsahu Služeb. V případě, že Klient zjistí jakékoliv poškození prostoru, případně jakýkoliv nedostatek v přípravě prostoru pro jím zvolený rozsah Služeb, zavazuje se bezodkladně kontaktovat Provozovatele na telefonním čísle: +420 608 513 534. Klient bere na vědomí, že pokud bezodkladně nenahlásí zjištěné zjevné poškození prostoru či nedostatky v přípravě prostoru pro jím stanovený rozsah Služeb, může být jakékoliv následně zjištěné poškození přičítáno zavinění na straně Klienta.
2) Privátní prostor k relaxaci je určen pro soukromé využití omezeným okruhem osob, a to za účelem relaxace a odpočinku. Pořádání jakýchkoliv oslav či společenských akcí je zakázáno, nebude-li s Provozovatelem ujednáno výslovně jinak. Klient zodpovídá za to, že veškeré osoby, které se v prostoru nachází, se budou chovat tak, aby nevznikaly škody na majetku Provozovatele či třetích stran a bere na vědomí, že za jakékoliv takto způsobené škody nese plnou odpovědnost.
3) V případě porušení podmínek využívání privátního prostoru ze
strany Klienta či jiných osob v prostoru s jeho souhlasem přítomných,
je Provozovatel oprávněn využití Služeb ukončit a Klienta a ostatní
přítomné osoby z prostoru vykázat. Reklamaci poskytnuté Služby může
Klient uplatnit vůči Provozovateli na e-mailové adrese
4) O podané reklamaci bude Klientovi vystaveno potvrzení. Je-li klientem spotřebitel, reklamace s ním bude vyřešena ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů, přičemž reklamace vady služeb musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
5) V případě oprávněné reklamace, kdy vada poskytnuté Služby neznemožnila Klientovi její využití, bude Klientovi poskytnuta přiměřená sleva. V případě oprávněné reklamace, kdy vada poskytnuté Služby zcela znemožnila Klientovi její využití, bude Klientovi vrácena uhrazená cena za Službu. Právo z vadného plnění Klientovi nenáleží, pokud vadu poskytnuté Služby sám způsobil.
5) Ochrana osobních údajů
1) Objednávka Klienta je Provozovatelem archivována v elektronické podobě, a to po dobu určenou Provozovatelem, kdy tato doba plyne z doby nezbytné pro vypořádání všech závazků z objednávky plynoucích. V případě žádosti Klienta mu bude obsah objednávky poskytnut.
2) Klient poskytuje emailovou adresu pro potřeby potvrzení Služby a následné komunikace detailů Služby a pro zaslání daňového dokladu. Klient poskytne své telefonní číslo pro komunikaci v situacích, které nejsou běžné (neočekávaná závada Služby, opoždění příjezdu Klienta).
3) Osobní údaje Klienta zpracováváme v souladu se Zákonem č. 110/2019 Sb. O ochraně osobních údajů. Osobní údaje klienta nebudou předávány třetím stranám.
6) Závěrečná ustanovení
1) Provozovatel je oprávněn tyto Podmínky jednostranně kdykoliv změnit, přičemž změna těchto Podmínek je účinná ke dni jejího vyhlášení, ledaže bude stanoveno jinak. Pro realizované objednávky (rezervace) je rozhodující znění platné ke dni realizace takové objednávky.